Gud vad jag längtar till ljusa kvällar. Visst, det är mysigt med tända ljus och vinande vind utanför...ett tag. Mindre mysigt när vinden tar sig in och bildar tvärdrag som nästan blåser ut mina värmeljus. Ok fine, jag överdrev. Men tänk er själva, att kunna sätta sig på på Koi på lite AW när solen fortfarande skiner...i tisha! Undertiden får jag väl bita ihop, träna. Om man ändå kunde spola förbi mars, för den månaden är helt meningslös. Händer inget kul, den är lång och vädret är opålitligt.

Nu ska jag äta pastasallad, skitgod är den nog...ska bara hitta aptiten, den försvann förra veckan. Jag har väl fått i mig något jag inte skulle...OK FINE, jag åt en vårrulle i tisdes ok! Paying the price.
Förresten fick mitt årliga kostbidrag för min glutenintoleras. 240 kr i månaden.....jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om det....jo.... SNÅLT!
Besökare idag Totalt