Gör ditt jobb för fan!
Mail korrespondens med ekonomiavdelningen idag:

Ek avd: "Kan du ge mej namnet på din bank så vi kan göra utbetalningen"
Jag: "Sparbanken Finn i Malmö"
Ek avd: "Kan du bekräfta att konto uppgifterna nedan stämmer"
Jag: "Ja, det stämmer"
Ek avd: "Det funkar inte, är du säker?"
Jag: "Helt säker"
Ek avd: "Det funkar inte"
Jag: "Uppgifterna stämmer så det ska fungera"
Ek avd: "Kan du ringa din bank och kolla om man behöver någon extra prefix för att göra en inbetalning från SEB?"

Va!?! Ursäkta, är det du eller jag som arbetar på ekonomi avdelningen? Nej men det är lugnt, jag gör ditt jobb också ditt förbannade sär! Smyg delegerande är det VÄRSTA jag vet.

Jag: "Visst, så kan du undertiden fortsätta skriva rent avtalet jag håller på med"

Bite me..
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Men seriöst?!?!?! Har B börjat jobba på Ekonomi?? *asg*
    Sjukt irri...


Besökare idag Totalt