Hybris
Äntligen har jag iscensatt projekt "makeover" av min lägenhet. Blev hämtad av Cc och åkte i stil in the iceblue "spacewagon" till Bauhaus där jag inhandla färg, penslar, rollers och maskeringstejp. Och sen satte vi igång. Hann en bra bit på vägen men insåg snabbt att mina väggar dricker färg. Jag är nu inne på tredje lagret och börjar nojja mej att det ska tränga in hos grannen. Men fingers crossed, förhoppningsvis ska detta räcka.

Saker är nu den att jag har fått total hybris och kan inte sluta . But the show must go on! Jag har nu träningsvärk i mina fingrar! I finger leden!?! Visste inte ens man hade muskler där. Jag har färg i håret och på mina kläder, under naglarna och på mobilen. Jag tvättar penslarna som om de vore mina barn....man kanske skulle vädra lite...eller ta ett varv runt kvarteret. Det är ju trots allt ett känt faktum att konstnärer blivit galna.

/Kaii a.k.a Van Gogh
1 Response
  1. Anonym Says:

    Go'kväll!
    ....???....hallå!
    Hallå?
    HAALÅÅÅÅ!!

    Ah!! Där är du ju, Kajsa!
    Phew!
    Tur att du rörde på dej! Trodde ett tag du var en strukturtapet!
    Hoppas färgen är vattenlöslig!

    :o)
    /Bimalo


Besökare idag Totalt