Lagom är bäst
Jag for ner till gymmet i eftermiddes och var taggad som bara den. Verkligen pusha mej själv, lag på vikter, gjorde ett par extra reps, cykla lite längre än vanligt. Går sedan nöjd till Hemköp där jag vid ostdisken börjar bli yrslig och kallsvettas. Helt plötsligt känner jag mej svag och kall och inser att min blodsocker säkert är obefintligt. Jag stakar mej bort till juicerna där jag rycker åt mej en Proviva som jag sliter av korken på och hets dricker! Kärringarna omkring mej tittar på mej som om jag vore onykter och tar extra kliv åt sidan när de passerar. "Jag är ingen full snattare" vill jag skrika ... men hade ingen ork. Efter några minuter i halvsluttande ställning kan jag sedan bege mej mot helveteskassan (som tar sjuhundraår) och betala för mina varor + uppdrucken Proviva.

Memo to self: Ät ordentlig frukost om du ska hysko träna ditt sär.
4 Responses
  1. Jonas Says:

    TIPS: En banan efter ett pass är aldrig fel!


  2. Kaii Says:

    ...hela fruktskålen kanske ...för att vara på säkra sidan.


  3. Jonas Says:

    TIPS 2: Hetsätning är inte bra!


  4. Kaii Says:

    Nä...sant, inte hets träning heller..lagom ÄR bäst.


Besökare idag Totalt