Länge leve fålltejp
Ja, ännu en gång är det bekräftat. Jag har inget tålamod what so ever. Jag köpte hissgardiner igår, de var för breda vilket jag visste. Men jag tänkte jag fixar.... själv. Kom hem, höll upp gardinerna och mätte ... med ögonen. Jag äger faktiskt en tomstock men jag tänkte inte slösa tid på att hämta den. Sen klippte jag av lite si så där på varje sida och "såga" av pinnen (som sitter upp och ner till) med en grillkniv (såg är överskattat) och när jag inte orka mer så bröt jag av sista biten. Funka fint!

Nu kvarstår bara att sy kanterna. Men eftersom jag inte äger en symaskin, och även om jag gjort det skulle jag inte befatta mej med en sådan livsfarlig apparatur, så ska jag köpa fålltejp. Personligen tycker jag detta är en av världens bästa uppfinningar. Den är i klass med glödlampan och hjulet.
Besökare idag Totalt