Hej mitt namn är "Kaii" and I'm an addict
Jag har en bekännelse, *viskar* jag är helt hooked på "The City" realityshow på MTV. I know! Hur pinsamt är inte det? Jag skyller allt på Cc som, en bakis söndag, introducera mej till "The Hills" och nu har denna spin-off got me by the balls (metaphorically speaking).
Det är så banalt och ytligt så man blir irriterad men ändå kan jag inte sluta titta. Syyyg! Alla är vackra med Colgate leende. De har massor av åtagande av den jobbiga sorten d.v.s luncha med as trevliga människor och måste fatta riktigt tuffa beslut, sånna som "Ska jag ta en yellow cab eller åka limo?"

Förresten, MTV... "Music television", var f*n tog musiken vägen? Nu ska jag gå ut i min råa verkligenhet och sätta mej i min limo (tåg) och åka till syster.
Labels: , edit post
Besökare idag Totalt