Suspekt!
Jag tvätta mina sängkläder förra veckan, hade köpt nytt mjukmedel och det är något som är off alltså. Jag har börjat snooza on a grand scale varje morgon! I'm not a snoozer god dammit! Men det är svårt, praktiskt taget omöjligt att stiga upp istället för att ligga där och dofta på blommorna. Fatta mej inte fel, sova är något av det bästa jag vet, det är en konst jag utvecklat till perfektion. Men ska jag upp så går jag upp... ja eller, jag gjorde rättare sagt. Den heter "Aroma therapy"... full i valium I tell you, med en touch av liljekonvalj eller något. Jag har letat efter en varningstriangel på flaskan men icke. Och mjukt blir det också! Det är ett rent helvete. Ett rent, mjukt och fräsht sådan. Funderar nu på klorin.
Labels: edit post
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Tjena Ferdinand! *fniss* Känns som att jag måste köpa skiten nu. Damn it, om jag REDAN snoozar, hur f*n ska det då gå sen???

    Flopp.


Besökare idag Totalt