Tack för igår!
Lite suddig i huvudet idag, men hade en skit trevlig kväll hemma hos Cc, så himla trevligt att vi inte kom ut förrän vid halv två! Fick faktiskt jazzat lite också så jag är nöjd.

Sprang på B ute som knappt kunde hälsa vilket jag tycker är direkt otrevligt! Och det värsta är att jag innan på kvällen suttit och pratat gott om honom och sagt vilken trevligt kille han är, till och med erkänt att jag saknar honom lite. Oj vad fel jag hade.

Ska masa mej iväg till affären strax och skrämma slag på alla kärringar med min bakfulla uppsyn hehehe. Sen har jag en het dejt med soffan, ska kolla "Slumdog Millionaire".

Ps. Jag vet jag sagt det förr men f*n vad trevligt det är att borsta tänderna.
Ps. J*vla taxichauffören glömde ge mej tillbaka mitt Visakort, vilket jag uptäckte i baren... ringa och spärra bla bla bla ...ångest? Nä...palla.
Besökare idag Totalt