Cravings
Vakna och gick raka vägen och öppna kylen och tog fram burken med jalapenos och tryckte flera på raken, det salta med det starka...mmm det är så gott! Nu är jag dock sugen på bakpotatis vilket innebär en trip till ICA...igen! Har redan varit där en runda och innan jag gick gjorde jag en mental minneslapp (kunde lika bra skrivit det på toapapper och spolat ner) på diverse saker som var slut. Kom hem med Ramlösa, oliver och kaffe!?! Blir f*n mörkrädd över bristen av eget närminne emellan åt.

Var hos Cc igår innan Koi och käka lite, mycket trevligt. Glad att jag drack mucho agua igår, istället hetsröka jag...med flit så jag mådde illa till slut. Idag är jag hes, torr och allmänt sönder rökad. Jag har nämligen börjat röka mer frekvent, på lunchen, efter jobb och HEMMA i fönstret! Nej nej nej...Slut med sådant trams nu. Fest röka - fine, men inte det här. Planen var att jag skulle röka så mycket att jag tyckte det var äckligt. Mission accomplished. Jag hade ju kunnat göra det enkelt för mej och bara inte rökt, men jag föredrar lite mer dramatik.

om jag skulle ta och vila lite så här mitt på dagen, bara för att jag kan helt enkelt.
Ikväll blir en lugn kväll.

Go midda!
Labels: edit post
Besökare idag Totalt