En ny hylla should do the trick
Jag kommer på mej själv med att fokusera på "projekt lägenhet" och kan inte låta bli att skratta lite åt mitt eget beteende eftersom detta är ett klassiskt agerande från min sida. När jag måste"avsluta" något eller när något "tar slut", oavsett vad det är, när det är känslomässigt jobbigt, får jag ett enormt behov av att ändra på något. Jag möblerar om kanske eller bytar gardiner. Klipper av håret eller bara ändrar färg. Byter lägenhet eller rent av flyttar utomlands.

De som känner mej kan också lätt se hur pass jobbigt jag tyckt detta avslut varit, ju jobbigare ju större förändring krävs. Men på någotvis blir det enklare för mig att bearbeta saker när jag sitter i en "ny miljö".

Adios for now..
Labels: edit post
2 Responses
  1. Mija Says:

    Hahaha...när jag läste överskriften tänkte jag direkt på nya bröst!

    ASG


  2. Kaii Says:

    Hahaha :)Tror jag får dras med denna hyllan ett tag till!


Besökare idag Totalt