Excuse me!
Herregud! Snart får jag en brytning. Vad är det för fel på folk? Har de tappat talförmågan? Om det är fullt med folk och man måste ta sej fram, inte fan trycker/pressar man sej förbi så att alla andra i närheten vacklar. Vad fan hände med "ursäkta mej". Det är så förbannat svenskt dessutom. Jag flyttar mej gärna men säg då till för fan!

Ett annat klassiskt irritationsmoment är nyblivna mammor med barnvagnar som kör F1 inne i alla butiker. Antalet hälsenor som ryker på en dag skulle vara intressant att veta. De är precis som nya bilförare och inser inte den faktiska storleken på sitt så kallade fordon.

När jag ändå är uppe i varv, folk som praktiskt taget ursäktar sin egen existens - grow a spine will you!

Främlingar som sätter sej bredvid mej på bussen/tåget/perrongen när det är helt blåst på folk och finns minst tio andra stolar att sitta på!?! Why? Nej, för all del. Sitt i mitt knä för fan. You been warned - Stick innan jag slår dej på munnen.

..pms - moi?
Labels: edit post
Besökare idag Totalt