Here we go again (del 2)
Jag muttra ihärdigt min mantra igår men det funka inte. Jävligt jobbigt nu. Det är bara att erkänna, komma till insikt antar jag, som en förbannad alkoholist! Jag är förtjusad...förtjusad som fan. Jag har verkligen försökt lägga ner, och titta åt andra hållet. Men andra hållet är inte roligt, och jag får ont i nacken av att glo åt andra hållet, det känns inte naturligt. Finns det något "12 step programme" för detta? Hade glömt hur det var, så förbannat bitter-sweet. Jag är förvirrad, och det klär mej inte.
4 Responses
  1. Anonym Says:

    Hm...Bitten by the Love-bug I presume?
    Jag vet, att du vet vad du behöver göra.
    /Mor Din.


  2. Cc79 Says:

    Isch... som en liten envis och trägen IGEL fastnar de... Kram


  3. Kaii Says:

    Love-bug no no no no - förtjusad, huge difference.


  4. Cc79 Says:

    Ooooh - the "love" word is crazy big! Det använder vi INTE... *fniss*


Besökare idag Totalt