Here we go again
Oj, helt vanlig vecka framför mig. Inga helgdagar eller halvdagar. Känns inget bra alls. Trösten är dock att efter midsommarafton börjar "sommartid" på jobbet och jag slutar klockan fyra hela sommaren. Det är de små sakerna som gör det... eller hur? Blev inte många knop igår kan jag meddela, såg en riktig B-film: "The day the earth stood still" med Keanu Reeves. Den var så dålig så jag skämdes.

Visar sej att midsommar blir som förväntat, dvs. alla är jätte tråkiga och ska fira på sitt håll. Jag förstår att folk har traditioner och är vanligtvis uppbundna, men en gång kan man väl bryta trenden och bjuda till, eller måste det vara ristat i sten!?! Så Vickan och jag prata om att skita i det och dra till Barcelona. Hade varit skit roligt. Behöver komma iväg, miljöombyte is essential känner jag.

Annars är allt som vanligt, inga konstigheter, inget utöver the ordinary. Same same skulle man kunna säga..."nothing to declare" som de säger...upprepas detta sedan tillräckligt många gånger så är det så. Jag återkommer och meddelar om det funkat.

Besökare idag Totalt