Kalla fakta
Jag är en ganska privat person men nu tänkte jag vara generös och dela med mig av mitt allra innersta ;)
  1. Jag har en extremet löjlig hajfobi.
  2. Jag har aldrig brutit något ben.
  3. Får panik om jag råkar bita i glasspinnar, ryser!
  4. Min "dyrbaraste" ägodel är mitt smyckeskrin.
  5. Min favoritdrink är Baccardi Razz & Ramlösa citrus.
  6. Älskar att få fotmassage.
  7. Mitt längsta förhållande är nästan 4 år.
  8. Tycker Lennart är det fulast svenska namnet ever!
  9. Jag har inget körkort.
  10. Jag har aldrig haft kräksjuka.
  11. Jag var bosatt i London i tio år innan jag kom till Malmö.
  12. Tycker tända ljus är riktigt vackert.
  13. Jag är gluten intolerant.
  14. Gillar inte att bada bastu.
  15. Vill bo vid havet när jag blir äldre.
Labels: edit post
3 Responses
  1. Anonym Says:

    Punkt 11.
    Ev. frågetecken. Fast jag vet ju att det ska vara år.
    :o)
    /Ömma Modern


  2. MGD Says:

    de är bara för CLD har förstört namnet Lennart för dig.

    Sen saknade jag en punkt.

    Mitt favorit uttryck är "tjaa bryyden all´t ba elleh?"


  3. Kaii Says:
    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Besökare idag Totalt