Shit!!
Lånat en borr för att sätta upp mina nya hyllor, bara det att jag våga inte borra. Glodde på borren och väggen skitlänge. Fick konstiga scenarions på näthinnan som exempelvis borra genom väggen ut i korridoren, borra i en bärande vägg och huset blir snett, borra i en ledning/rör av något slag. Till slut fick jag tvinga mej själv och satte spetsen mot väggen och tryckte. Och det gick bra i en halv minut ungefär. Sen fastna själva borren och sluta rotera och det blev ett tjutande ljud. Givetvis. Så jag stängde av den, och hängde upp tavlorna igen (som täcker början till detta hål) och låtsas nu som inget hänt. Shit shit shit ... fan.
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Phew! Jag är glad över att borren slutade rotera! Jag känner ju liksom din "beslutsamhet" och förväntade mej (nästan) att du skulle berätta att du vara yr, efter att envist ha hängt fast i din ända av borren.
    /Ömma Moder(-kakan)


Besökare idag Totalt