Vad är det för fel på folk?
Som sagt, sålde min cp dator igår till en Oskar igår. Vi bestämde att jag skulle ringa honom när jag fixat med allt, dvs sparat ner fotton, musik etc och återställt skiten till fabriksinställningar. Jag sa dessutom att det kommer vara klart vid sju tiden. Jag hinner inte innanför dörren förrän han börjar ringa ner mej! "Hej, hur går det?". Han ringer tre gånger på en timme! Varje gång förklarar jag att JAG ringer honom när det är klart. Ungefär en kvart senare ringer det på porttelefonen, då är det han och hans pajsiga polare! "Hej, vi hade tråkigt på Ikea så vi tänkte vi kommer hit så länge"!!!!! Va?! , not ok. Så där satt vi alla tre och stirra på skärmen och vänta på att skiten skulle bli färdig. Undertiden börjar han berätta hans livshistoria, like I give a f*ck! Väl klart och han ska betala så kläcker han ur sej "Det fattas tyvärr 60 kronor för jag var tvungen att handla mat på Ikea eftersom det tog sådan tid, är det ok?" !!??! What?! Vaddå, så jag ska pröjsa för hans käk bara för han föddes utan tålamod, jag tror inte det. Hit med pengarna och stick!
Labels: edit post
2 Responses
  1. Mija Says:

    Hahaha...fan vad ball!
    Jag hade flippat alt. aldrig öppnat dörren.


  2. Kaii Says:

    ...övervägde det faktiskt! Fattas bara han frågat om fika...


Besökare idag Totalt