Total kaos
Igår var det en klassisk lördag i Båstad. Oh...My... GOD. Sista kvällen på veckan och folket är på bristningsgränsen. Det brukar vara total kaos, och det var det - gånger tio! Har aldrig skådat något liknande. Total hysteri och jag skratta så mycket att jag har träningsvärk i sidan.

Blev i alla fall ännu en rolig kväll och jag inledde morgonen med att titta på soluppgången - det var ett tag sedan. Riktigt fint, riktigt mysigt.

Annars är det i sedvanlig ordning som det brukar vara denna dag. Jag är sliten. Fruktansvärt trött och mår ganska sådär. Hela lägenheten gungar och jag saknar båten redan, åker tillbaka på tisdag and i can't wait! Nu måste jag sova annars går det utför.

Knus, the danish is kind of growing on me ;)
Labels: edit post
1 Response
  1. cECCI Says:

    ...growing in you?


Besökare idag Totalt