Bräda!
Jag vill åka snowboard! Fan vad kul det varit, var skit länge sen sist. Då gjorde jag mej illa i svanskotan och kunde inte sitta som folk på hela resan!

Det är något visst med vinter semester. Även om jag föredrar sol så har den sin speciella charm. Luften är alltid crisp, landskapet fantastiskt och man är igång hela dagen. Mindre skoj var det sist när jag skulle åka stolsliften och jag hade glömt jag utvecklad vertigo på äldre dar. Fy fhhhhhhhhaaaaaaaan! Jag var helt paralyserad, det var vidrigt! Min dåvarande pojkvän tyckte det var skit roligt och bara skratta och skulle försöka få skiten och gunga. Jag pratade inte med honom på två dagar and with held sex. Då skratta han inte så mycket...


Ps. Det är då inte jag på bilden..
1 Response
  1. Lotta Says:

    Jag vill också åka snowboard! Skitlänge sen sist och i och för sig suger jag big time, men guud så kul det är! Vi måste styra upp nåt! Miss ya! Puss och kram


Besökare idag Totalt