Flera fakta
Jag blir irriterad när: jag bemöts av ignorans
Jag blir förbannad när: människor ljuger för mig
Jag blir glad när: solen lyser
Jag blir stressad när: klockan går sakta..
Jag blir ledsen när: jag känner att jag inte räcker till
Jag blir frustrerad när: saker tar tid
Jag blir lycklig när: jag får människor att le
Jag blir full av skratt när: jag gör bort mej själv
Jag blir full av adrenalin när: jag färdas i hög hastighet
Jag blir lättad när: faktureringen varje månad på jobb är klar!
Jag blir starkare: av mina nära och kära
Jag blir nyfiken när: människor skiljer sig från mängden
Jag blir lugn när: jag ser havet
Jag blir passionerad när: tillfälle ges
Jag blir hysterisk när: jag ser hajar
Jag blir skoningslös när: människor bedrar mig
Jag blir sur när: jag går hungrig för länge
Jag blir besviken när: människor bara pratar och inte agerar
Jag blir eggad när: någon utmanar mej
Jag blir arg när: när jag blir tagen förgiven
Jag blir exalterad när: jag besöker nya platser/träffar nya människor
Jag blir uttråkad när: människor är humor befirade
Jag blir full in fan när: jag får chansen...
Jag blir rädd när: jag befinner mig på höga höjder
Jag blir likgiltig när: människor tjatar
Jag blir fascinerad när: människor kan tillföra något nytt
Jag blir förvånad när: någon fångar min uppmärksamhet..
Jag blir tyst när: jag blir trött
Jag blir trött när: jag omges av dryga människor
Jag blir provokativ när: någon väcker mitt intresse
Jag blir rastlös när: jag inte får träna



Besökare idag Totalt