Höst

















God morgon..eller vad man nu ska säga. Hösten har lägrat sej över Malmö, no doubt about it. Men är ganska säker på att det inte brukar vara så här kallt redan i början av oktober! Det är inte en grad över tio kan jag meddela, och det är sviiiiin kallt i min lägenhet. Tror inte värmen är igång. Som ni ser är det en mysig gråskala med hällregn utanför mitt fönster.

Idag vill jag får upp min hylla som nu legat på mitt golv sen Sundsvall brann. Det bästa hade varit om jag kunde få hit någon, men samtidigt vill jag fixa det själv. Hatar och vara brud ibland. Sen ska jag köra lite body pump i eftermiddag och så får vi se om Vickan kommer ner ikväll. Utgång i regnet känns ju sådär måste jag säga men samtidigt, man ska ju inte stå ute.

Ooooh förresten, har hittat en nyckel som kan vara till tvättstugan...måste springa upp och kolla.

Smyss!
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hej Snutt!
    Måste säga att klorofyllen i ditt föntster, livar upp! :o)
    Ang. hyllan tror jag att Coola Pappi med glädje fixar det åt dej.
    Smyss!
    /Ömma Modern


Besökare idag Totalt