Simplicity please
Allvar, jag blir stressad av en massa urval. Den simplaste uppgift blir en mastodont grej! Precis hemkommen från Malmborgs, behövde handla en hel del saker bl. a. en ny tandborste. Ett stycke tandborste. How hard can it be right? Det finns en hel jävla tomtearme av olika varianter. Vinklat skaft, böjbart huvud, saxade strån, med eller utan tungskrapa...och när du väl valt en då ska man veta om det ska vara mjuk, mellan eller hård!?! Va?? Jag köpte givetvis fel, jag köpte mjuk förra veckan, kändes som en schhleeeten wettex som man asa runt i käften. Nu har jag köpt mellan. Men inte bara det, vilken färg? Jag vill inte ha en rosa eller bebisblå tandborste! När jag väl hitta en grå så kosta den helt plötsligt dubbelt så mycket!?! What the f*ck?!?

Helt ärligt, lägg av!
Besökare idag Totalt