Flera fakta
- jag har aldrig haft "vinterkräksjukan".
- jag flytta hemifrån när jag var 18 år.
- jag har två tatueringar.
- jag hade en piercing i tungan och naveln.
- jag har spelat tvärflöjt - och var ganska duktig.
- jag var scout när jag var liten.
- jag sover alltid naken.
- jag tycker det är ganska kul och stryka (sshhhy!)
- jag har aldrig sjungt karaoke, and never will!
- jag ryser av nylonstrumpor.
- jag älskar "Tate Modern".
- jag är svag för a "chiseled jawline".
- mina föräldrar är skilda.
- jag har varit sambo två gånger.
- jag har bytat bostad 18 ggr.
- jag har aldrig varit i Paris eller Rom *skäms*.
- jag föredrar chips framför lösgodis.
- jag är väldigt förtjust i Kalles kaviar.
- min bh storlek är (oftast) 75B.
- jag är beroende av mitt läppsyl.
- jag tycker franska är det vackraste språket.
- jag tyckte Bamse på tv var dödens som barn (gäsp).
Labels: edit post
Besökare idag Totalt