I natt jag drömde
Idag ska jag beställa tid till massage. Ingen sån där töntig gnugg massage, nej deep muscle tissue massage. Mina muskler känns som stålvajrar. Körde BP igår och la på vikter, najs. Ont som fan över allt idag - skönt.

Drömt en massa i natt igen. Lite så jag fungerar för er som inte vet. När något inträffar som jag upplever jobbigt så "förtränger" jag det, syns inget på ytan, jag fungerar som vanligt, går till jobbbet, umgås med vänner och går ut på krogen. Det är på nätterna det händer, i sömnen, där har jag inre dueller och diskussioner som heter duga. Kan vakna helt utmattad, trött, arg och en aningen förvirrad. Jag är trots allt en rationell person, jag vet vad som är bra och dåligt för mig, men jag väljer att gå på magkänsla, vad det än gäller. Resultatet kan variera men insatsen är alltid den samma, jag ger allt - bära eller brista.
Besökare idag Totalt