Sehr gut
Jag har varit riktigt produktiv idag. Målat vägg, målat köksskåpsstommar, dammsugat och moppat golvet...ganska nöjd själv faktiskt. Nu sippar jag lite vitt vin medans Cc gör sig vackrare.

Jag kan då meddela att Avatar var retsamt bra. Måste dock påpeka att ALL personal inne på Royal hade en pinne i röven. De var väl bakis och hade ångest för att behöva jobba en lördag men ändå! Jag började med att hälla 3/4 av mina popcorn i min stol senare efter filmen slutat vända hela min väska upp och ner och tömma innehållet på golvet. Frenetiskt krattande (fortfarande med 3D glajor på) försöker jag förgäves hitta min plånbok och mobil utan framgång. Cc på pekar snällt att det kanske går bättre om jag tar av mina "ray bans".... vilket det gjorde.

I true Avatar anda avslutar jag detta inlägg med "I see you"....
Labels: edit post
Besökare idag Totalt