They're back
Fråga mej inte hur, men han har lyckats mygla sig in i min lägenhet. Så fort jag kommer innanför ytterdörren kastar han sig över mig och har mig i en hook över nacken. Det slutar inte där...oooooh nooo. Sen gnider han in småsten...inte sand...småsten i ögonen på mig så jag har inget annat val än att blunda! E volilá - jag somnar. Jävla John!

Skulle jag sen ha tur en kväll och lägenheten är tom, bänkar mej i soffan framför tv'n och njuter. Laddat med gott och redo för "Sisters & Brothers", nej då har han lämnat över otrevligheterna till sin partner in crime. Givetvis är allt inställt på tv och Murphy har lagt om hela jävla tv-tablån och folk tror det handlar om OS... yeah right.

Jag är så trött på att vara trött och jag är uppriktigt sagt jääävligt less på OS.
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hahaha...
    Ett tips:
    Knacka honom i nacken med hans eget natthimmelska paraply, så håller han sig kanske borta ett tag.
    Vad gäller OS håller jag med! Bra nu.
    Kram
    /Ömma Modern


Besökare idag Totalt