Haj
Måste fatta lite beslut idag gällande kakel. Färg, mosaik, glas etc. Måste ringa Pappi och se om han kan komma ner till helgen och hilfe moi. Vill även handla matplatsmöbler men vet inte om jag ska avvakta lite, det är ju inte akut direkt men det hade varit najs och få "köksbiten" klar.

Måste också inhandla persienner, de måste ju justeras för måtten är udda. Det är lite mer akut eftersom det blir riktigt ljust nu, väldigt tidigt. Dessutom har jag sol hela eftermiddagen/kväll rätt in i lägenheten hela sommaren. Hot hot hot.

Sen behöver jag nya sängkläder. Visste ni att det är nästan omöjligt att hitta påslakan med måtten 220 x 240 cm? Det är tydligen ingen i hela Sverige som har stort täcke. Why?

Jag behöver även sätta upp spotten i köket, lampa över sängen och fixa min krater i parketten. Jag har och göra med andra ord.
Besökare idag Totalt