Hmmpppff
Började dagen med två styck Trojaner som härja vilt i min dator, mindre skoj. Satte kaffet i vrågstrupen och hyperventilera medans jag ringde IT och berättade att ALLT på min desktop var väck, inget outlookkonot hade jag heller. "I've been erased!" gapa jag i luren.

Visa sig senare att jag var inloggad på en temporär profil....mitt brudiga hysko-utbrott var totalt överflödigt. Trojanerna följde dock efter så det var bara att strippa datorn av allt och börja om från början.

Har jag sagt att jag saknar min mobil? Väntar på att Trygghansa ska få tummarna loss och ringa tillbaka så jag kan betala in självrisken, hur jäkla svårt ska det vara?
2 Responses
  1. Anna Snell Says:

    Hej!

    Vad tråkigt att du fått vänta så länge! Vi vill naturligtvis försöka hjälpa dig och ber dig att ringa in till vår skadekundservice på 077-11 11 500 för att reda ut vad som händer med din skadeanmälan.

    Med vänliga hälsningar,

    Anna Snell, Trygg-Hansa


  2. Kaii Says:

    Tack för tipset, men jag har ringt, flera gånger, kan numret utantill. Dock aldrig någon som ringer tillbaka när man lämnar meddelande...vilket är lite trist.


Besökare idag Totalt