Söndag
Igår åt jag hemmagjord Mangoglass, det var så hysteriskt gott och tydligen skit lätt att göra. I löv! Vaknade i morse och trodde jag försovit mej och känslan som kom strax efter när jag insåg det var söndag var obetalbar, sovit i tolv timmar, gött mos, det behövdes.
Måste springa upp och se om det finns tvättid men jag orkar inte.

Och en sak till, det är stopp i sopnedkastet, SKIT äckligt. Alla bara ställer sina sviniga påsar i korridoren nedanför luckan! Fan ap-äckligt! Det luktar liksom inte hallon där ute nu (aldrig gjort i och för sig) men det lockar ju till sig god knows what. Jätte illa, ska fan klaga.

Jag är ofantligt rastlös, men får ju inte träna, käkar fortfarande smärtstillande. Man kanske skulle ta en promenad, ser kallt ut. Jag ska suga på det ett tag.
Besökare idag Totalt