Mo@*fu#!%!*r
Hinner fan inte ens hänga av mig förrän köks Pierre ringer och pissar på min parad! Jag fick vara glad i cirka 10 minuter, tack. Han meddelar att hans killar inte kan komma imorgon och göra klart eftersom de ska iväg till Danmark respektive London! Jahaaaaa....Mycket märkligt med tanke på att den ena killen ringde mej när de var klara för dagen och fråga vad de skulle göra med nyckeln. Behåll den sa jag, det är väl enklast så kan ni bara gå in imorgon. Visst sa han, vi kommer på eftermiddagen. Han ljuger mej upp i ansiktet! Personligen tycker jag de kan köpa vars en enklel biljett till Helvete och stanna där. De är en jäkla tur att jag är något sedated av mina värktabletter.

Nu kommer någon först på tisdag, jag har alltså ingen vask, vatten eller ugn/spis tills dess.
Besökare idag Totalt