Sååå jaaa
Vem tror ni ringde idag? Pierre, klart han gjorde. Han hade nöjet att meddela mig att han INTE kunde komma och börja på köket på torsdag. Jag höll andan, höll tillbaka ett skri och svara honom med en freakishly lugn ton "det är inte OK Pierre" ..."Jag blir inte glad när du säger så"...."jag blir jävligt besviken"..."inte lova 4 veckor och sen inte dyka upp"..."fixar du inte detta ska jag ha rabatt"..."jag lägger på nu innan jag säger fula saker". Sist men inte mins drog jag jag-jobbar-på-advokatbyrå-kortet, lade på, gick in på toa simulera ett vrål.

Två timmar senare ringer min mobil "E de sur Kajsa? Jag har good news, jag har fixat det, jag kommer på torsdag"... call me whatever, just get the job done.

Bra där gubben...
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Bra jobbat!
    :o)
    /Mamma


Besökare idag Totalt