Gör om gör rätt
Det var längesen jag var så arg så man känner hur man nästan bubblar inuti, jag var lip-färdig av frustration, and I DON'T lipa för jobbrelaterade saker. Herreguuuuud! Min frustration gick i alla fall inte att dölja och min chef fick höra det. Jag fullständigt avskyr känslan av att inte göra mitt jobb ordentligt men det är fan-i-mej omöjligt när man inte får korrekt vägledning p.g.a. olika anledningar. Jag menar det mest grundläggande borde man väl få upplärning i så åtminstone det blir rätt, det spar väl alla tid? FAN OCKSÅ!

I DON'T DO FEL!

Vi har tre dagar på oss att fakturera (istället för de vanliga tio p.g.a. helgdagar bland annat). Men det kan jag inte ens snegla åt eftersom jag ska sitta och bena ut en massa gammalt skit som borde vara inlämnat och klart. Och sen ska jag sitta och berätta för IT hur våra rapporter ska se ut för de är helt fel länkade!?! SERIÖST, driver ni med mej? Ska man inte kunna förlita sej på informationen heller?

Kolla, nu har jag jagat upp mej igen!
Besökare idag Totalt