Phone House
Går till Phone House för att höra vad de säger om min mobil:

PH: - Jahaaa, ja det är ju lite klurigt...
Jag: - Varför då? Jag har haft den i mindre än 24 timmar, den låter som en servis på plåtbricka - inte ok.
PH: - Jag måste göra en DOA innan jag kan ge dig en ny.
Jag: - VA? (och hörde "Jag måste gå på toa innan jag kan ge dig en ny")
PH: - En DOA...( himlar med ögonen)
Jag: - Jag pratar inte mobil...? (är dock lättad över att jag hört fel).
PH: - Dead on arrival, reklamationsfel, fabriken får avgöra om den ska repareras eller du får en ny.
Jag: - MEN DEN HÄR ÄR JU HELT NY! Jag vill inte ha en ny mobil som är dead on arrival och skramlar som en halvtom treotub!
PH: - Inte mitt beslut.
Jag: - Nä, men du kan räkna med att jag tar det här vidare om så blir fallet. (Sen drog jag "advokatfirmakortet" och gav honom mitt visitkort).
Jag: - Var snäll och ring mej när du vet (och ler med hela ansiktet utom ögonen...).
Labels: edit post
Besökare idag Totalt