Fel fel fel
Nu är jag riktigt lack. Verkligen bad-ass über lack. Det program som vi huvudsakligen arbetar i på jobb, som vi nu haft i snart ett år jobbar inte med oss utan mot oss. Det är hela tiden nya buggar, när de åtgärdat en sak felar en annan. Efter den sensaste verisionen blev helt plötsligt momsen helt åt helvete på fakturorna och vissa saker har fakturerats ut dubbelt. Jag ORKAR inte med detta, I did not sign upp for this BS! Fel kan det alltid bli men de grundläggande funktionerna ska väl för-i-helvete fungera! Ett plus ett måste bli två. Inte två och en halv eller tre. TVÅ. Jag ska inte behöva sitta och kontrollräkna allt, då kan vi lika bra fakturera med räknesnulla från 1969. Skjut mej, bara gör det.
Labels: edit post
2 Responses
  1. Tobias Says:

    Om du skulle lacka ur helt på jobbet kan du ju alltid satsa på att börja kåsera eller nåt istället. Du skriver förbannat bra och underhållande. Jag bara råkade snubbla in här via ping från Sydsvenskan och fastnade för språket, attityden och humorn.
    Du verkar ha din shit together som vi säger i Småland.


  2. Kaii Says:

    :) Tackar! Jag skriver från hjärtat, spontant och ocensurerat...som du kanske märkt. Men mest skriver jag får att få ventilera annars hade mitt huvud exploderat.


Besökare idag Totalt