Tips....eller nått
Det ska bli så skönt med fredag imorgon. Det var längesen jag längtat efter helg så mycket. Har ni inget och glo på kan jag rekommendera en skitrolig serie "Modern Family".

Ps. Min granne ovan på har börjat gå med klackar innomhus (på parkettgolv). Inte så där springer runt precis innan hon går ut som om hon glömt något i lägenhet. Nej nej, vi snackar full on wearing heels indoors! Why!? Vem gör det? Det måste ju låta högt inne hos henne, hur fan tror hon då det låter hos mej. Jag antar att det är en "hon". CHOCK HORROR CHOCK! Tänk om det är en "han"!

Tror jag måste iscensätta projekt "find out what sex my upstairs neighbour is" omedelbums. Not that Im prejudice, nej nej. För att främja grannsämja...eller nått. Know thy neighbour and all that shit. Men vet ju aldrig när man behöver låna lite socker, och så står han där i dörren i finskorna och jag gapandes. Jag gillar att vara förberedd helt enkelt.
1 Response
  1. Anonym Says:

    Mina grannar har hästskor på sig, badar i parfym o säljer knark! Tjohoo!

    Fajbjoj Bjöööön


Besökare idag Totalt