Go morron Malmö
Hela avdelningen är borta idag, så här sitter man, all alone. Skönt. Kan ta saker i lagom takt så här en måndagsmorgon. Ska nog träna på lunchen för en gångskull. Fick sova utan avbrott inatt. Annars har jag under den senaste månaden blivit väckt av följande:

- tidningsbudet, som uppenbarligen finner någon sadistisk satisfaction utav att låta så mycket som möjligt. Aswipe!

- av mej själv, då jag inte kan ligga på magen eller inte ens krama kudden för jag har så förbannat ont i brösten! Jag rör mej mycket i sömnen (tydligen) så att ligga på rygg som en jävla bobslader är mot min natur. Sjukt irriterade och mycket märkligt. Maybe it's psychosomatic, kanske they ache cause they miss the sun too, I now my brain does. And no need to speculate, jag är inte gravid.

Sugen på Sushi men pallar liksom inte knata bort till Koi, känns ju som 3 mil dit. Man kanske skulle ta med sig Sushi hem istället och ha till middag ikväll. Decisions decisions ...
2 Responses
  1. Tobias Says:

    Är det psykosomatiskt eller solbrist kanske placebo kan ha lite effekt:
    http://www.youtube.com/watch?v=TZhvHP4JMqs


  2. Kaii Says:

    Mmm Placebo...that brings back memories :)


Besökare idag Totalt