Outburst!
Alla käkar semla utom jag. Guuud vad sur jag är nu. Jag vill också frossa i en helvetes vetebulle med obcent mycket grädde på! Nej jag fick äta torkade tranbär och sötmandel som en förbannat murmeldjur! Jag är trött på detta nuuuuu, trött på att äta knäckebröd som knastrar så infernalist mycket att jag snart lider av tinnitus, trött på att tina mina "bullar" i micron så de smakar frigolit, trött på att köpa "müsli" som smakar asfalt!!!!

U get me!!!??? No you don't, nobody gets me. Jag älskar för fan nybakat bröd, pasta och Mariekex! Aaaaahhhhhhhh! Hade jag inte varit på jobb nu hade jag lagt mej på golvet och skrikit som ett barn. Gud vad irriterad jag är, FAKKKK!

Helt slut nu.
Labels: edit post
2 Responses
  1. Jag fattar! Jag lever inte i ditt helvete hela tiden, men en månad utan gluten så fattar jag!


  2. Kaii Says:

    Ooh visst ja, välkommen!


Besökare idag Totalt