... jag och Viv, täta som en fläta
Labels: , edit post
6 Responses
  1. Anonym Says:

    Hahaha! Ja, alla är ju släkt med alla, sägs det.
    Min underbaraste lilla Kajsa! :)
    /Mamma (med nå't mjukt i blicken)


  2. Tobias Says:

    Oj, vilken sköning!
    Här kommer jag direkt från min pyttelilla niece's blogg (en niece jag ska vara fadder åt f.ö. *tuppstolt*), så nu blev det söta bäbisbilder i kubik helt plötsligt!
    Är det en avsiktlig styling för kameran eller var du en punque naturel?


  3. Anonym Says:

    Älskar det fotot! Du e ju bara bedårande söt =)
    Kom att tänka på att din röda kalufs har alltid gjort sig så bra just under 70-talets brun/orange/gula tid.
    Sötis =)

    //Syll


  4. Kaii Says:

    Ja jo det var en färgsprakande kombo indeed! Frisyren är eau naturelle, håret levde ett eget liv redan då.


  5. Tobias Says:

    Att du inte satsar på originalfärgen nowadays?
    Miljoner kvinnor plågar sig hos frisören för att fejka det som du har naturligt.


  6. Kaii Says:

    Efter många år tröttnar man...change is good!


Besökare idag Totalt