Trauma
Jag var då tvungen och ta mej samman idag efter att inte duschat sedan i fredes. Fräscht jag vet, men bryr mej väldigt lite. Väl i duschen sätter jag på vattnet och väntar mej en smått religiös upplevelse men hade dock inte väntat mej en ny twist av self flagellation! Duschstrålarna slår emot mina stackars bihålor som redan är i extremt ansträngt läge, jag skriker rakt ut, kastar mej ut i badrummet och tar nästan med mig duschdrapperiet. AJSOMFAN. Det måste vara så här det känns att få en "snyting".

I något chockat tillstånd bestämmer jag mig för att göra min dagliga tripp till Malmborgs. Jag byltar på mej halva min garderob, hinner få tre svettattacker. Utanför dörren tänker jag "frisk luft" och drar jag ett djupt andetag och skriker rakt ut! Att dra in kall luft i ansträngd bihåla är att meddela ingen hit. Med ett tajt kranie och rinnande ögon ser det ut som jag står och lipar inne vid köttdisken på ICA.
Labels: edit post
1 Response
  1. Tobias Says:

    Aaah!! Är det fel på mig som roas av att läsa detta?
    Hursomhelst har du min fulla medkänsla också.


Besökare idag Totalt