Emotional garbage
För några månader sedan fanns det fortfarande kvar en person i mitt liv som kunde få min vardag att lysa. Jag var förälskad i denna man, ni vet sådär hejdlöst och okontrollerbart. Det var en knepig och komplicerad s.k. relation men jag ville inte vara utan den. Jag lade alla mina kort på bordet och begärde enbart en sak i retur - ärlighet. Det sluta med att han utnyttja situationen, tog mej förgivet och ljög. Så jag klippte helt, amputerade, raderade.

Jag såg honom på avstånd igår, visste inte att man kunde sakna något man egentligen aldrig haft. En sak vet jag, I'm better of without.
Labels: edit post
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Visst är det lustigt, men man KAN faktiskt det. Fast det är snarare illusionen man saknar. Illusionen av en person, som aldrig riktigt fanns...

    Knus, I miss you so!!


Besökare idag Totalt