Go Sweden, go Kaii
Alla på jobbet var i Stockholm idag, alla utom jag, det är byråstämma och sen jippo på det. Det var verkligen kusligt tyst på kontoret. Men tro inte jag fick en breezy day för det. Nej nej, det låg en liten fet överraskning till mig i min inbox när jag logga in, sen trilla det in lite mail från chefen som ska vara i transit till San Fransisco men ändå lyckas maila mej massa. Det var bara att hälla upp kaffe, inhalera frulle och sätta på Spotify högt som fan. Fick gjort massor då jag inte blev ständigt avbruten. Riktigt najs dag faktiskt, fick t o m tränat på lunchen.

Kom hem och kolla givetvis hockeyn som slutade i seger och jag är nu lyrisk! Jag och Vickan simultanskrek i luren när de peta in fjärde målet. Helt j*vla fantastiskt!! Helt uppe i varv började jag sedan hysko-städa badrummet, och då menar vi STÄDA! Jag skurade allt: Kaklet på alla väggarna, handfatet, toastolen, badkaret, under badkaret, golvet you name it. Inte en yta gick säker. Sen spola hela skiten med duschen, hela jag var helt dränkt. Det är så sparkling där inne nu att man måste ha glajor på när man går in. Detta har ju länge varit overdue men entusiasmen sinar något då jag vet att de ska riva ut hela skiten till hösten.

Nu har anfallet lagt sig och jag har gjort mig förtjänt av ett glas Il Conte.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt