Usel tv
Va f*n har hänt med tv-programmen? Det finns inget orginellt att titta på längre, ALLT är koppat rakt av från USA eller England. Det ända som är "autentiskt" är nyheterna och det är bara grymt deprimerande. Jag möts av följande när jag knäpper på tv'n:

- "Banta med Berit"
- "Biggest Looser" i USA, Australien, England, Syd Afrika....Zzzz
- "Vinn ett bröllop" (så j*vla tacky *spyr*)
- "Gör om mej"
- "Gör om min granne"
- "Pimpa mitt hus"
- "Teenage brats och deras j*vla hysko födelsefester*
- "Kändisar I've never heard of och deras Cribs"
- "Bygg med Timell-bebisröst"
- "Arga byggare"
- "Vi som inte kan bygga"
- "Vi som vill ligga i tv a.k.a Big Brother och Paradise Hotel"
- "Vi som en gång var kända och behöver pengar" tv
- "Bönner i tv"
- "Jag kan inte klä mej" tv
- "Slagerhelvetet"... hela förbannade våren!
- "Jag tror har talang" tv
- "Laga mat med diverse kockar, kändisar, nerdekade kändisar, okända..."
- "Låtsas psykologer som Dr. Phil" - vill slå han på munnen. Idiot.

Sen tycker jag också att vi inte visar följande filmer/sit-coms tillräckligt ofta:

- "Pretty Woman"
- "Tillbaka till Framtiden" i diverse upplagor.
- "Vänner"
- "Sagan om Ringen"
- "Ivanhoe"
- "Fyra fakkking bröllop och en en begravning"
- "Den j*vla dåliga Madonnafilmen med Rupert Everett" ..bränn den!

It had to be said.
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Bull's eye!
    Skrattkramp nu!
    :))
    Smyss!
    /Mamma


Besökare idag Totalt