Just sayin'
Varför leker människor "happy families" när det uppenbarligen inte är så? Klart alla har svackor och förhållanden går upp och ner, och det är inte så att jag säger man ska ge upp vid minsta motgång. Nej, nu menar jag de där som är tillsammans för att det är... bekvämt, tryggt, vågar ej vara själva. Jag skulle spy om jag var tillsammans med någon "bara för att". Spy på mej själv och sedan förakta idioten som satt där bredvid mej som ett offer. Fifhaan.

Jag måste ha hela paketet. Och säg inte att det inte finns, det gör det. Jag har upplevt det, men visst man måste vårda om det. Det sköter ju inte sej själv. Jag måste ha passion, romantik, humor, intimitet, vänskap och ärlighet. ALLT. Inte konstigt man är singel...men so be it.

Är det bara "sällskap" man vill ha så köp en katt, eller flytta ner till Israel och plocka apelsiner och bo kollektivt på nån förbannad kibbutz.
Besökare idag Totalt