Fakkk
Mitt liv är en enda stor byggsajt.

Hemma: Alla renoverar sina lägenheter då vi fått köpa ut dem, det borras, skrapas, putsas, bankas, hammras och väsnas rent generellt från morgon till kväll. Jag hör inte TV'n, att spela musik är lönlöst. De ska nu påbörja mitt badrum vid jul.....JUL!! Jag ska var utan vatten över jul...kul!

Jobb: Vi expanderar så vi ska ta över halva våningen ovanför oss. Sedan i april har det gjorts hål i tak, flyttats väggar, upprättats väggar. Hela kontoret är inlindat i pappersark och det är byggdamm överallt och idag hängde det elkablar i korridoren som någonslags förbannad julbelysning.

ICA: De bygger om på Caroliköpcentrum (behövs förvisso) så hela jefla ICA har "knuffats" några meter in och det pågår febril omstrukturering av diverse utrymmen. AP-JOBBIGT! Känns som jag är en statist i "Pan's Labyrinth".

Om jag hade haft Aspergers hade jag varit helt knäckt.
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hahahah...åh, förlåt! Förstår att det kan vara jobbigt.
    Skönt att veta att du inte har Asbergers, men gott om härlig humor!
    ;)
    Puss!
    /Stolta Modern


Besökare idag Totalt