Nej nej och åter igen nej
Fatta att jag fick fylla i mitt inträdesvisum till USA fyra gånger igår! Sidan tajmade out hela jefla tiden, höll på att få spel Jag menar hello, hur snabbt jag behöva skriva, fingrarna praktiskt taget flög över tangentbordet (sen ska det ju helst bli rätt också). Väl klar och ska betala får jag error meddelande "Ditt efternamn stämmer inte". JOOOOO! Och vilka frågor:

"Har du någon psykisk sjukdom eller någon smitta som faller under under smittoskyddslagen (bl.a Gonorre eller Syfilis)?"

Fräsch fråga.... och det är ett nej då.

"Har du någonsin varit inblandad i spionage, sabotage, terroristaktiviteter eller folkmord; eller var nu mellan 1933 - 1945 på något sätt inblandad i förföljelseaktiviteter kopplade till Nazi Tyskland eller dess alierade?"


Meh helloo, var ju inte ens född!

Labels: edit post
Besökare idag Totalt