Orkaej
Jag har haft ont i mitt knä sedan i måndes, alltså rejält ont. Så jag fick berättat för mig att det kan bero på att slemsäcken är irriterad, till och med inflammerad. "Slemsäck" namnet är ju inte ok men visst.

Så idag, på jobb, sitter jag där och trycker mina voltaren och googlar just "slemsäck", tänke jag ska kolla, se vad detta är, var exakt runt knäet den sitter. Får upp massa träffar och klickar på en och alla mina program stängs ner på datorn och upp poppar ett fönster med VÄRSTA varningstriangeln som skriker VIRUS....

Det körs någonslags scan och visar resultat med följande text "You have 43 useless and 1 UNWANTED items on your computer". Useless? Vilket påhopp!

Jag ringer IT och de får blåsa datorn totalt. De frågar i vilket skede dator crashade och jag hör mig själv säga "jag googla slemsäck"....för det låter ju normalt.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt