Neehepp
Provade springa på gymmet igår, men det gick ju fetbort. I dont ask for much, kan jag få lov och springa!! Jefla knähelvete. Ska hem och rota fram lite diclofinac och knapra dom och se vad som händer. Det är ju mindre lätt och vila ett knä, jag äger ingen rullstol. Dessutom blir det ju en grej, jag kan inte så jag vill ännu mer. Röv.

Det är stiltje vad gäller badrummet, inte en käft har varit där på hela veckan. Allt "grovjobb" är klart och de ska i princip bara motera dit interiören...men nä, gör inte det lätt för er grabbar. Har det inte hänt något idag så ringer jag arbetsledaren...igen. Han e sjukt trött på mig, drar långa suckar när jag ringer, men jag är sjukt trött på honom så det jämnar ju ut sig.
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hm...mitt tips, Kajsan min, är att låta en läkare undersöka varför du får ont, istället för att bara lindra det onda. På sikt kan det bli värre...
    Att få ont när du springer (eller går) är inte normalt. Benen är ju faktiskt ämnade för det.
    Så, ring nu "fabjoj doktorn"!
    Puss!
    /Ömma Modern


Besökare idag Totalt