Go kväll
Bööh är lite av en living dead at the moment. Haft feber sedan i måndes natt, man man har ju liksom inte råd och vara syg i januari så det är bara att ge sej själv en käftsmäll på morgonen och gå till jobb. Kan tillägga att jag är nog inte den mest trevliga person väl där men något mer jag skiter i.

Jag blev lite mer positiv efter i tisdes då jag fick min lägenhet värderad och blev nöjd. Blev som jag trodde så jag kommer nog tuta och köra nu. Det känns som det är dags, eller det har varit dags sen jag flytta in typ men nu kom det lite emellan skulle man kunna säga.

Middagen avklarad, nu dessert: Ipren och omeprazol eftersom jag får magkatarr av Ipren... det ska ju inte vara enkelt, eller hur. Skulle kunna knyta mej nu men....fuck it, jag gör nog det.

The end (för idag då alltså)
Labels: edit post
Besökare idag Totalt