So I made a list
Velig jag är, det klär mej inte alls. Lägga bud eller inte? Ska jag avvakta eller bara slå till? Jag har verkligen försökt se på saken så objektivt som möjligt och letat fel, men jag hittar inte några som gör det värt att lägga ner. Se mina pro's and con's:

Pros:
- Äldre och välbevarad fastighet, mycket charm.
- Låg avgift
- Original plankgov genomgående i hela lghtn.
- Nytt fräscht kök
- Diskmaskin!!
- Genomgående stora fina fönster som släpper in massa ljus
- Nytt badrum
- Hiss
- Balkong (söderläge så funkar)
- Högt i tak
- Walk-in closet
- Jätte fin/mysig innergård med bokbar grillplats
- Helt ny massiv tvättstuga
- Känns luftig trots sina 55 kvm
- 4 vån

Con's:
- Utsikt från köket är över järnvägen...mindre mysigt
- Ligger på en trafikerad väg, dock bara köket som vätter åt det hållet
- Vill helst sälja först så jag inte står där med två hyror


Ja så ser det ut då....
Labels: edit post
2 Responses
  1. Mija Says:

    Låter ju hur najs som helst!
    Slå till :)

    Kolla ekonomin i föreningen först bara.

    Jag tror man måste chansa idag och hittar man nåt man gillar så ska du nog få sålt din lya oxå.


  2. Anonym Says:

    Den är verkligen jättefin!
    Men ändra "vill" till "måste" helst sälja först...SEN är det bara att slå till!
    Triveslgarantier finns ju inte. Men OM det (mot alla odds) inte funkar, kan du ju alltid sälja...
    Puss!
    /Mamma
    (tummen upp!)


Besökare idag Totalt