Usch vilken morgon - em blir bättre!
Fruktansvärd dag på jobbet idag, fick jobba i ljusets hastighet för att hinna med och kunna sluta ett. Kuta till butiken där jag köpt min nya jacka då jag fick reda på att den inte skulle bli klar förrän den 13 jan och att lägga upp den skulle kosta 380kr! Är ni dumihelahuvudet!? Ska väl inte sys med guldtråd. Sjukt irriterad gick jag ner till stället nedan för mig, där de tog 280 kronor och gör det på två timmar. Uppenbarligen skillnad på om stygnen är gjorda på Davidshall eller Caroli...

Undertiden regnar det givetvis som om världen vänts upp och ner, det fullständigt forsar! Orka ej, hoppas på bättre väder i Stockholm. Ser ut till att bli en mycket bra helg, Cc har planerat och vi kommer chilla ikväll, ha tjejmiddag/utgång imorgon, bakishäng med grabbarna på lördag och sedan förhoppningsvis lunch/fika med Cecilia innan jag åker hem. Skönt och komma iväg I tell you.

Puss!
Labels: , edit post
2 Responses
  1. Anonym Says:

    Ska bli sååååå lovely att få hit dig, bejbs!!! Det regnar inte här, men skulle det börja så trotsar vi allt vad väder och vind heter. Nuffins-gonna-stop-us! :) Puss!


  2. Mija Says:

    Hälsa henne :)


Besökare idag Totalt