Helg helg helg!!
Vi pratar serious kyla! Det är minus 12 grader ute och ingen snö, känns ju sådär kan jag meddela. Gud vad jag längtar tills vi åker till varmare breddgrader. Tur man har sitt lilla konvectorelement och elen ingår.

Jag har förresten valt mäklare nu som ska hantera min försäljning av lägenheten, de kommer hit och ska fotografera den 13 februari. Ska bli jäkligt intressant, lite nervit också. Fingers crossed lets hope for the best. Har varit på en del visningar nu, och är fortfarande intresserad av en av de första jag såg, men jag vill åtminstonne lägga ut min först innan jag lägger ett bud.

I kväll skulle det varit födelsefest delux och sedan Helsingborg, men födelsegrisen fick kräksjukan så det blir lite middag hos Vickan istället och Ängelholms nattliv...oh well, vi brukar ha roligt ändå.




Besökare idag Totalt